13 Temmuz 2012 Cuma

ımmm

Doğum günüme az kaldı.Kutlamam ben genelde doğum günlerimi.Zaten geçen yılda bir karar vermiştim saymayacağım yaşımı diye ama sağolsun devlet daireleri, bankalar,yeni tanıştığım insanlar saydıra saydıra saydırdılar.Doğum günleri bana hep samimiyetsizliği çağrıştırır. Kısa mesajlar, yalan yanlış gülüşmeler falan filan.
Çok samimiyetsiz insanlar.Hayatımda ki insanları elemekten ben yoruldum.
Ama bir karar aldım.Direk çıkartıyorum hayatımdan insanları.En ufak terbiyesizliklerinde.En küçük kullanım çabalarında.Hiç anlamaya falan çalışmıyorum da artık.Canları sıkılıyor onların.Atraksiyon arıyorlar ilişkilerinde.Bir tuhaflar ya... Amaaan.
Ben en iyisi uyuyayım.Yarın çengelköye gideyim.Bir nefes alayım.Güzelde bir kahvaltı yapayım.
Kendimde yeniden bir şeyleri var edebilmek kendime yetebilmek kadar mutluluk verici başka bir şey yok.Mutluluk bende.Ve ben kendime mukayyet olmalıyım.

Hiç yorum yok: