12 Temmuz 2012 Perşembe

KIRMIZI YÜZ MASALI



Karanlık oldu   (a)
Okşuyordum yüzünü    (b)
Uyuyordu gözleri         (a)
Kırmızıydı yüzü              (b
Elleri yoktu,kollarıda
Oysa..
Boyum,    o kadardı
 Tam kolları   kadar (a)
Eksikdi onlar da diğer parçalar kadar
Kırmızıydı yüzü, soğuktu üstelik.
Agır bir koku kadar
Keskindi renksizlik
Kırmızıydı yüzü
Korkmuyordum, ama uyuyamıyordumda
Kırmızı yüz masalını anlatıyordu bana
Konuşamıyordu  aslında, dili sadece agzının içindeydi
Tıpkı diğer insanlardaki gibi
Masal bitmeyecekti uyuyana ve uyanana kadar
Kopmuştu elleri,bacakları,bedeni diğer parçalar kadar
Ben..                     okşuyordum yüzünü
Kırmızıydı yüzü
Saçları kirliydi, gerçek ve vicdan kadar
Kırmızı yüz masalını açıklarken sesler bana
Hayale daldım
(filistin)
elfbzkrt 

Hiç yorum yok: